perjantai 14. syyskuuta 2012

I'm gonna show you where it's dark, but have no fear

 Täällä on erittäin kaunista iltaisin. Valot näkyy toiselta puolen järveä ja todella pitkänkin matkan takaa. Ihailin myös yks ilta tuota laivaa. Ja otin selvää että se on suurin piirtein joka tunti tässä meidän rannassa (satamassa), ja sillä pääsee niin Zürichiin sekä Rapperswiliin päin. Pakko siis käydä testaamassa se, päiväsaikaan sekä ilta-aikaan. 
Mulla on sellainen lippu, että saan koko vuoden kulkea kaikilla julkisen liikenteen menopeleillä, koko Zürichin kanttoonissa. Vielä en ole ainoallakaan veneellä/laivalla mennyt, mutta kaikilla muilla olen. Enkä olisi varmaan bussillakaan kulkenut, mutta jotenkin iltasin mun juna on Ausfallina (Epäonnistunut tms..) joten on joutunut ensin tulemaan bussilla kotia päin ja hypätä junaan toisesta paikkaa.

Eilen käytiin istuskelemässä A :n paikallisessa ekaa kertaa ja kyllä sitä porukkaa rupes tulemaan illan mittaan. Tosin naisia ei hirveästi näkynyt.. Kumma juttu. Ainut asia, mikä täällä vähän harmittaa on se, ettei täältä saa siideriä!? Siis haloo. Näinki hyvä, kallis, rikas maa, EIKÄ OLE SIIDERIÄ!! (Dry apple, miss u!)
Kaljaa sitten ollaan maisteltu..
Tälle päivälle ei ole vielä suunnitelmia, mutta jotain voisi kehitellä.. Toisaalta en kyllä jaksa tehdä mitään, jalatkin alkavat olemaan niin kipeät paljosta kävelystä. Huomenna on sitten suuntana Saksa sekä illalla pientä juhlintaa!

Ps. Mä oon niin ihastunut näihin joutseniin täällä..
Pss. Ääääh, mun liittymä ei toiminukkaan! Alkaa oleen tuskaa jo olla ilman puhelinta..

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti