tiistai 11. kesäkuuta 2013

What I fear most of all..

En tiedä, kuinka moni tietää mun korkeenpaikan kammoa taikka huvipuistokammoa.. Naurettavaahan tuo huvipuistokammo on, mutta minkäs teet. En edes tiedä milloin huomasin että omaan sellaisen. Jos joudun kuvittelemaan itteni (edes pieneen) maailmanpyörään, rupee oksettaan ja ajatukset laukkaa sellasta tahtia ettei mitään rajaa. Wasalandiassa uskaltauduin viime kesänä ainoastaan törmäilyautoihin, tukkijokeen (Paras, kuhan en kattele kuin sitä vettä naaman eessä..), sekä kummitustaloon! Taisin mä kävästä pikku veikan kanssa siinä olemattoman pienessä maailmanpyörässä, mutta siinäkin melkein huusin pikku veikalle, että pysyis paikoillaan eikä heiluta sitä koppia ja pelkäsin sen puolesta että putoo. Sama kun pikku veikka meni Piraatti -laivaan.. En pystyny ees kattomaan kun toinen nautti siitä ja kilju onneissaan siellä korkeella. Pelkäsin niin pirusti ettei tosikaan. 

No mutta, mitäs sitten. Otetaan suunnaks Tiinan ja Tiian kanssa lauantai aamuna Europa park! Euroopan suurin huvipuisto. En tiedä miten tuun selviin siitä, mutta kun kerran maksan sen 39€ pääsylipusta, niin pakkohan sitä on käydä niissä laitteissa. Vaikka sitten silmät kiinni :-D No ei, kyllä mä haluisin voittaa tän pelon ja nauttia ja olla vähän lapsenmielinen, edes se yksi päivä. Tytöt joutuu varmasti kuunnella ku takapenkillä tärisen ja vapisen pelosta sitä mukaan mitä lähemmäks päästään Europa parkkia. 

Neuvoja voittaa tällänen huvipuisto-pelko?

Kuvia Europa parkista:
 Näitä kuvia kattellessa mietin, että mihinkä mä oon taas lähössä. Eikun kaikki vaan rukoilemaan että laitteet pysyy ehjinä, eikä mikään (mun)vaunu lähe lentoon! Kaikista eniten pelkään sitä, että just mun tuurilla kaikki hajoo, joudun jumiin johki tai putoon alas korkeelta..
Nään tästä vielä painajaista :D

ps. Vaasalaiset tänne!!

2 kommenttia:

  1. Hei vitsi, mun piti kanssa mennä tonne ku ois ollu kumminkin lähellä! mut ei ehtiny... pitäkää hauskaa!

    VastaaPoista