perjantai 14. kesäkuuta 2013

Välillä kannattaa kurkata sinne peiliin..

Halusin kirjottaa siitä, että miks jotku ihmiset on niin kylmiä, välinpitämättömiä tai idioottimaisia muille ihmisille? Mulla alkaa oleen niin pinna täynnä sellasia ihmisiä, jotka käyttäytyy tosi typerästi muita kohtaan ja sit he olettavat että heille pitää olla ihania ja ystävällisiä. Hitot! Enkä tiiä kauanko pystyn ite olemaan hiljaa tälläiselle henkilölle.. Tekis mieli vaan läimäyttää kaikki päin naamaa.

"Niin metsä vastaa kuin sinne huudetaan"
tai
"Sitä saa, mitä tilaa"

Mun mielestä oikeesti jokasen pitäs miettiä, miten he käyttäytyvät rakkaintaan, ystäviään, perhettään sekä työkavereitaan kohtaan. Jos sä et ota yhteyttä toiseen, niin miks se ottas sit yhteyttä suhun? Tai jos valehtelet jollekkin, niin hän ei saisi valehdella takaisin? Tai tönit toista ja itse rupeat itkemään kun sinua tönäistään. Missä on toisten aivot? 

Tällä hetkellä vaan niin suuresti ärsyttää tälläiset ihmiset. En tietenkään sano, että itse olisin puhdas pulmunen.. Mutta kyllä mä oon ihana, jos mulle ollaan. Ja jos mulle ollaan tylyjä, niin kyllä mullakin on sit oikeus olla tyly takasin. Me ei edelleenkään eletä tällä maapallolla yksin -niinkuin monet tuntuu ajattelevan.. 

Tiivistettynä, oon niin kyllästynyt ihmisiin, jotka luulevat että hän voi käyttäytyä niin kuin huvittaa muita kohtaan!
Vähän sitä järkeä päähän ja ollaan muille sellaisia kuin halutaan heidän olevan meille.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti