maanantai 21. tammikuuta 2013

wunderbares Wochenende

Don't say "There's still time" or "Maybe next time", 
Because there's also the concept of "It's too late".


Viikonloppu oli ihan huikee ja uusiin ihmisiin on aina yhtä mukavaa tutustua! Sekä tutkia uusia paikkoja -varsinkin niitä, mistä on huonot ensivaikutelmat. Mutta niinhän se menee, että ensin pitää mennä kokemaan se itse, ennenkuin voi sanoa yhtään mitään.

Tänään olenkin puoli päivää miettinyt että mitä lähtisin opiskelemaan tämän "välivuoden" jälkeen.. Jotenkin en saa ajatusta nuorisotyöstä pois, vaan se houkuttelee entistä enemmän. Varsinkin seurakunnan alla. Kuitenkin 4 vuotta kerhoa olen pitänyt ja monissa leireillä ja ripareilla ollut mukana. Sitä tunnelmaa ja fiilistä kun ei vaan saa muualta, mä oon tykännyt siitä hommasta että ehkä se voisi olla sitä, mitä tekisi ihan työksensä. Ainut miinus on se, ettei Vaasassa sitä oikein pysty opiskelemaan.. Ei niin hirveästi huvittaisi olla enää erossa Samista tämän vuoden jälkeen. Ehkäpä sitä voisi kuvitella olla oppisopimuksellakin, jos sellainen on mahdollista. Noh, vielä on aikaa miettiä..

Tässä kuvia ihanasta viikonlopusta:
auringon nousu
Loputtomat rappuset
Mä luulin että kevät tulee..
Ihania nämä aurinko päivät!
The Morning-After Pill. Hetki meni tajuta että mitä nuo on.. Pastilleja!
Valkonaamat! Mää ja Niina
My name is JOHANNA "yea right"
Vapiano..
Oon aina halunnu käydä kattoos tätä!
Määä ja aidot suomalaiset ;)

2 kommenttia:

  1. ää ompas kivoja kuvia! pakko kyllä itekkin sinne sveitsiin ittensä joskus raijata:-)

    xx, Carpe fucking Diem


    VastaaPoista