torstai 20. kesäkuuta 2013

Au pair -vuoden arki

08-08.30 Herätys
-> Sänkyjen petaus
-> Silitys, jos on
-> Imurointi (2x vko)
-> Roskien vienti, jos tarpeen
(Perus siivoamista kotona, ei tunnu edes työltä)

12-13 Lounas

Tai sit hengailen jossain 10-15

16-18/19 Pojan kanssa

19 -> Lähen yleensä johonkin jonkun kanssa (Ellin kanssa)
Tossa kutakuinkin mun arki. Tottakai hirveesti on eroja, riippuen mitä minäkin päivänä teen. Mutta joka päivä iltapäivän olen pojan kanssa. Eli suht helppoa mulla on ollut.. Ainut, että muut aupparit ovat yleensä aamupäivät töissä, niin hengailen keskenäni jossain. Siinä mielessä tällänen 'helppous' on pahasta, kun sitten oikeesti tulee jossain vaiheessa eteen se, että mitä mä nyt teen? Oon yrittäny keksiä vaikka ja mitä, ja ties kui montaa sarjaa seuraan.. 

Näin kesällä kun ilmat lähenee sitä +45, niin kyllähän sitä mielummin ulkona on, kuin avaa tietokoneen. Mutta oon jo kyllästyny siihenkin, en mä jaksa istua tai maata paikoillani tuolla badissa (maksullinen uimaranta). Kaipaan niin kipeesti tekemistä ja seuraa.
Sitä odotankin kun kotiin palaan, ei tarvitse enää olla yksin, on tekemistä, voi nähdä kavereita kun niitä siellä suomen päässä on kuitenkin pikkasen enempi kuin täällä. 
Unirytmi on ollut välillä niin hakusessa ettei tosikaan. En mä viitsisi mennä niin aikasin nukkumaan, että sitten herään aamu kuudelta pirteenä ja sit onkin peukalo suussa loppu päivä, kun ei ole tekemistä. Mutta kun valvon, niin piristyn vaan iltaa kohden.. Enkä todellakaan ole aamuvirkku :-D

Ehkäpä mää odotan suht innolla Suomeen paluuta, jotta sais taas jonku moisen arjen käyntiin, olisi tekemistä, eikä tarvitse olla yksin tai puhumatta koko päivää.. Ei oo enää montaa viikkoa ;)! Toivon vaan että toverit ei laita työtä/koulua elämänsä ykköseks, vaan jos sitä vapaa-aikaa löytyy vain iltasin se pari tuntia, nii mitä sitte? Ihan normaalia se on täälläkin ollut lähteä junalla Zürichiin.. Mulle kuitenki ystävät on aika korkeella taholla.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti