keskiviikko 13. maaliskuuta 2013

Wanhoja!

Niin kauan kuin sinä itse
pidät kiinni menneisyydestäsi, 
se kyllä pitää kiinni sinusta.

Näinhän se menee. Tuossa yks ilta löysin sattumalta vanhan profiilini irc-galleriasta ja siitähän riemu repesi! Hahaha, oi niitä vanhoja hyviä aikoja.. 
 Oltiin kerran Riikan ja Veeran kanssa louhoksilla viettämässä iltaa poikien kera (V&B) ja oltiin yötä teltassa. Muut hyppi veteen uimaan, mutta minä pelkurina en uskaltanut. Skootterit täynnä kamaa ajettiin tuonne varmaan 15km ja seuraavana päivänä jäässä ajettiin kotia. Meidän fiksut extemporet!
 Minä ja Susanna joskus vuonna 2008/2009?
 Minä ja Emilia, Åminnessa 2009. Oli ehkä hirveimmät vaahtokemut mis oon ollu! Ja toi ilta nostaa kyllä kananlihalle. Seuraavana päivänä nimittäin käveltiin Riikan kanssa heikossa hapessa Palosaarelta kotiin, Ristinummelle. Huh!
 Oon ilmeisesti ollut hyvä kuvan muokkaaja joskus aikoinaan. Yläasteella? Soitin vielä kitaraa.. 
 Tukka saanu väriä kesällä 2010! Tais olla jotain häppenii Vaasas sillon, tiedä sitten että mitä..
 Samaa iltaa edelleen. Ihan hulvattomia muistoja tulee mieleen. Siellä ne meijän pojat on taustalla auttamassa muita! Ja ruutupaitanen Esa seikkailee jossain päin Jyväskylää. Hirmu ikävä! (okei, täs huomaa miten syvältä on kun toisella ei ole facebookkia..)
 Tää päivä on joku kesäloman vikapäivä, oisko 2010? 
 Mun pitkiä hiuksia on kyllä ikävä...
 Tää tais olla 2008? Ja kolmistaan oltiin Turussa hotellissa yön yli, miten siistii alaikäsenä!!
 Meidän hehkeä kaverikuva ysiltä!
 Yläaste -jengiä. Oltiin niin kovia!! Tanssi porukka ;)

 Onhan noita muistoja vaikka ja mitä, niistä sais upean romaaninki! Mutta ehkä kaikki muistot eivät ole jaettavissa ihan kaikille. Kyllä se aika kultaa vaan ne muistot. Lämmöllä saa miettiä että mitä on tullut tehtyä ja töppäiltyä junnuna. Miten jännää se elämä onkaan ollut! Salaa tehtiin kaikkia kivoja juttuja ;)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti