tiistai 12. helmikuuta 2013

Viikonloppuna..

..söin illallista perjantaina Ellin luona kahden vaalea verikön kanssa
..ajoimme Zürichiin ja seikkailimme autolla etsien parkkipaikkaa
..kävimme tanssimassa ja istuskelemassa MauseFallessa
..lauantaina lähdin samojen pimujen kanssa eläintarhaan
..haettiin kaupasta illallis värkit ja mentiin Tiinan kanssa Ellin luokse illastamaan ja tuhoamaan pari viinipulloa
..lauantai yönä katsoimme Paranormal Activity 4:sen, enkä suosittele sitä kenellekkään
..sunnuntai aamusta menimme Tiinan sekä Anskun kanssa Üetlibergille kelkkailemaan
..avattiin terassi -kausi
..sekä sunnuntai-illallistettiin meillä Tiinan, Anskun ja Ellin kanssa.

Upea viikonloppu, loman alku!

Kelkkailusta sen verran, että sitä voi tosiaan harrastaa üetlibergillä niin lasten, kavereiden kuin perheen kanssa sekä tietenkin oman miehen/naisen kanssa taikka ihan treffejä viettää tuolla! Ei tosiaan ole mikään lasten harrastus. Vaan ihan vanhemmat ihmisetkin käyvät ja monia pariskuntia löytyi! Jännä, miten suomessa pulkkailu on niin lasten puuhaa eikä vanhemmat kehtaa enää mennä. Phah sanon minä! Toihan oli ihan sika makeeta, mitä nyt on selkä ja jalat mustelmilla ja lihakset treenattuna. Ei ihan mitään iisibiisi hommaa. Mukavaa puuhaa kaveriporukalla -eikä varmasti tule tylsää!

Kuitenkin, tuolta saa vuokrattua 20 ftangilla tuon kelkan, jos ei omaa omista. Kelkkareitti on 3,1km pitkä ja meillä meni about 30-40min aina yhteen laskuun. Ja no, nyt oli aika paljon pehmeetä irtolunta ja kiviä.. Ja joissakin kohtaa ihan jäätävä jääkerros, pikkasen vaarallista kun et voi pysäyttää kelkkaa edes jyrkkään mutkaan. Itsehän vedin yhden miehen jalkojen juurelle kun hän juuri käveli eteeni ja kas kummaa, hän kaatui kokonaan päälleni..... Nyt on vähän arka selkä ja jalat. Mutta ei se mitään, uusiks junalla vaan ylös ja mäkeä alas! (tottahan toki tuossa välissä käytiin nauttimassa virvoketta ravintolan terassilla.)
Reitti oli muutenkin suht rankka kun niin paljon tasaista ettei kelkka mihinkään liukunut vaan puolet matkasta sai kävellä, ja kaikki alamäet sitten laskea niin kauan kuin vauhtia riittää.
Mutta suosittelen kaikille! Aikalailla nyt oli kyllä viimösiä kertoja kun tuonne kannattaa mennä -ilmat alkaa lämmetä. (<3)

1. Haastoin sinut blogissani :)
    napparatsormet.blogspot.com

2. Vähän toi kelkkailu kuulostaa kivalle :D

1. Sitähän se onkin, kannattaa ihmeessä kokeilla jos tulee mahdollisuus :)