torstai 31. tammikuuta 2013

Ich liebe dies..

 Järven toisella puolen siintää Horgen! Jonne pääsee lautalla tästä Meilenista. Oisko about 2-5CHF..
 Miksei Suomessa (Vaasassa...) voi olla yhtä kaunista näin Tammikuussa?! Jaksais sielläkin nousta aamu kahdeksalta juoksemaan.. 
 Tuolta korkeammalta tosiaan näkee komiasti kauas.
 Eikä kuvien kautta välity täysin tämä tunnelma. Mutta edes jotain! 
 Ja sit asiasta vihkoseen.. Mä en o i k e e s t i tiedä, mitä haluan tehdä! Tiedän, että oon nuori ja aikaa on, voin kokeilla vaikka mitä jne.. Mutta kun en halua tuhlata aikaa semmosissa hommissa, mistä en pidä. Kieliä vois lähteä opiskelemaan (kröhöm. Jos nyt ensin oppisin ruotsia kun länsirannikolla asustelen..), mutta esimerkiksi saksaa. Yliopistoon. Sitä ylioppilastutkintoa ei ole, merkonomi kun olen.. Vähän tuossa katselin viime vuoden valintakoetta jonka perusteella sitten pääsee sisään osa. No, monesta kymmenestä tehtävästä ymmärsin/osasin muutaman! Ei ihan hyvin mene, vielä. 
Saas nähdä.. En haluaisi vielä miettiä koko asiaa, enkä aio vielä tänä keväänä mihinkään hakea kun en kuitenkaan pääse pääsykokeisiin. Syksylle ei ole muita suunnitelmia vielä kuin että ruotsinkurssi. Ja sitten rupeekin ahdistamaan kun miettii että mitäs muuta. Ei ole työpaikkaa, mihin haluaisin tai mistä pitäisin. Tai en vain tiedä sellaista paikkaa vielä. Niiiiiiiiiiin turhauttavaa!
Noo, vielä on aikaa -edes vähän. 
 On täällä vain niin kaunista.

2 kommenttia:

  1. Älä stressaa, mä täytän tänä vuonna 29-vee enkä mä tiedä vieläkään, mikä mä haluan olla isona. :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha, kunpa voisin sanoa että lohduttaa :D mutta ei, pakko sitä on jotain keksiä ettei vaan kotona makoiluks mene kun palaan Suomeen :D

      Poista